Für alle Buchungen gelten die Allgemeinen Bedingungen des niederländischen Hotel- und Gaststättenverbandes (Horeca Nederland). Auf Anfrage senden wir Ihnen diese Bedingungen gerne zu.

HAUSTIERE:Unser Hotel verfügt über speziell für Hunde eingerichtete Hotelzimmer.Bitte teilen Sie uns bei der Buchung mit, dass Sie Ihren Hund mitnehmen möchten, damit wir überprüfen können, ob ein entsprechendes Zimmer für Sie verfügbar ist.Gästen, die kein "Hundezimmer" gebucht haben und trotzdem mit einem Hund einchecken möchten, kann bei fehlender Verfügbarkeit der Check-in verweigert werden.Eine mögliche Anzahlung wird in diesem Fall nicht erstattet.

Pro "Hundezimmer" ist ein Hund gestattet. Der Aufpreis beträgt 15 € pro Nacht.

Zum Café, Restaurant und Frühstücksraum haben Hunde keinen Zutritt.

PARKPLATZ: Das Hotel verfügt über einen mit einer Schranke gesicherten Parkplatz.Ein Platz auf dem Hotelparkplatz kostet 4,75 € pro Tag für die ersten beiden Tage (während dem Rest Ihres Aufenthaltes parken Sie kostenlos).In der direkten Umgebung sind kostenpflichtige öffentliche Parkplätze vorhanden, wo Sie Ihr Auto ebenfalls parken können.Am Abreisetag steht Ihnen der Parkplatz bis 12.00 Uhr zur Verfügung. Wenn Sie Ihr Auto ohne Rücksprache länger stehen lassen, behält sich das Hotel (bei Platzmangel für neue Gäste) das Recht vor, Ihr Fahrzeug vom Parkplatz entfernen zu lassen. Die dabei entstandenen Kosten werden Ihnen in Rechnung gebracht.

EINCHECKEN UND AUSCHECKEN: Sie können ab 15.00 Uhr garantiert bei uns einchecken. Falls Sie einen früheren Check-in wünschen, bitten wir Sie, uns dies am Ankunftstag telefonisch mitzuteilen!Auschecken ist bis 11.00 Uhr möglich.Falls das Hotelzimmer nach 11.00 Uhr nicht verlassen wurde und wir Sie nicht erreichen können, behalten wir uns das Recht vor, Ihr Zimmer zu räumen und Ihr Eigentum in einem geschlossenen Raum einen Tag lang für Sie aufzubewahren. Nach 2 Tagen wird das Hotel Ihr Eigentum auf Anfrage kostenpflichtig an die Anschrift senden, die bei uns bekannt ist.

 

DIEFSTAL, SCHADE EN/OF VERMISSING: Strandhotel Bos en Duin is niet verplicht enig goed van de gast in ontvangst en/of in bewaring te nemen. Het voor­gaande houdt in dat het horecabedrijf niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk is voor schade, verlies of diefstal van enig goed van de gast, welke het horecabedrijf geweigerd heeft om in ontvangst en/of bewaring te nemen.

Strandhotel Bos en Duin is tegenover de gast aansprakelijk voor schade die het gevolg is van een tekortkoming door het horecabedrijf in de nakoming van de overeenkomst, tenzij die tekortkoming niet kan worden toegerekend aan het horecabedrijf dan wel aan personen van wier hulp het horecabedrijf bij de uitvoering van de overeen­komst gebruik maakt.

Strandhotel Bos en Duin is niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van goederen, die in het horecabedrijf zijn meegebracht door een gast die daar zijn intrek heeft genomen. De klant vrijwaart het horecabedrijf tegen aanspraken van gasten ter zake. Het hier bepaalde geldt niet voor zover de beschadiging of het verlies te wijten is aan opzet of grove schuld van het horecabedrijf.

Voor schade aan of met voertuigen van de gast veroorzaakt, is het horecabedrijf niet aansprakelijk behoudens indien en voor zover de schade het rechtstreeks gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf.

Strandhotel Bos en Duin is niet aansprakelijk voor schade direct of indirect aan wie of wat ook ontstaan als direct of indirect gevolg van enig gebrek of enige hoedanigheid of omstandigheid aan, in of op enig roerend of onroe­rend goed waarvan het horecabedrijf houder, (erf)pachter, huurder dan wel eigenaar is of dat anderszins ter beschikking van het horecabedrijf staat, behoudens indien en voor zover de schade het rechtstreeks gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf.

Indien voor de gast aan de in bewaring gegeven goederen, waarvoor een vergoeding in rekening wordt gebracht, schade ontstaat, is het horecabedrijf verplicht de schade aan deze goederen ten gevolge van beschadiging of vermissing te vergoeden. Schadevergoeding is niet verschuldigd terzake in de afgegeven goederen aanwezige andere goederen.

 Indien het horecabedrijf goederen in ontvangst neemt of indien goederen op welke wijze dan ook waar dan ook door wie dan ook worden gedeponeerd, bewaard en/of achtergelaten zonder dat het horecabedrijf daarvoor enige vergoeding bedingt, dan is het horecabedrijf niet aansprakelijk voor schade aan of in verband met die goederen op welke wijze dan ook ontstaan tenzij het horecabedrijf opzettelijk deze schade heeft toegebracht, of de schade het gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf. In alle gevallen geldt dat het hore­cabedrijf niet gehouden kan worden tot vergoeding van schade van goederen die zich bevinden in goederen die worden gedeponeerd, bewaard of achtergelaten, ongeacht of het horecabedrijf daarvoor enige vergoeding bedingt.  

De klant en de gast en degenen die hem vergezellen zijn hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade die voor het horecabedrijf en/of enige derde is en/of zal ontstaan als direct of indirect gevolg van een toerekenbare tekort­koming en/of onrechtmatige daad, waaronder overtreding van de huisregels is begrepen, begaan door de klant en/of de gast en/of degenen die hem vergezellen, alsmede voor alle schade die is veroorzaakt door enig dier en/of enig goed waarvan zij houder zijn of die onder hun toezicht staan.

GESCHÄFTSFÜHRUNG STRANDHOTEL BOS & DUIN:

Herr Jan van Lieshout:Geschäftsführer

Frau Monique Forman:Rooms Division Managerin